Bercerita tentang politik negara mengikut naluri dan kata hati sendiri.

Tuesday, May 19, 2009

ANWAR DAH TAK ADA MODAL LAWAN BN

Semalam masa duduk minum ngan kawan-kawan politik sambil tunggu keputusan tertinggi BN mengenai pilihanraya kecil Penanti, Boy ada menyuarakan pada kawan-kawan sekiranya BN tidak bertanding camana la si Anwar nak belitkan cerita kepada rakyat Malaysia. Maka salah seorang kawan Boy memaklumkan dengan kata-kata " hai...kau tak tahu ke dia tu kan Putar Alam punya orang...dia akan cakap BN takut dan macam-macam lagi sampai akan mengatakan calon yang bertanding atas tiket BEBAS adalah tajaan UMNO" Betul lah cakap kawan Boy kerana semalam di satu ceramah di Perak si keparat ada mengatakan macam tu.Hari ini keluar satatement,suratkhabar, blog Pakatan dari si Anwar bahawa UMNO akan menaja calon BEBAS.

Nak cakap sikit ngan si syatian ni " UMNO BUKAN MACAM PKR OK..... DEKAT PERMATANG PAUH SIAPA YANG TAJA CALON BEBAS KALAU BUKAN KAU SYATIAN. UMNO TAK AKAN MENGIKUT RENTAK KAU SYATIAN DALAM MAINAN POLITIK. LEBIH BAIK UMNO (BN) MEMBERI PERHATIAN KEPADA EKONOMI UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA. TU PASAL SI SYATIAN NI BILA JADI MENTERI KEWANGAN DULU EKONOMI HAMPIR HANCUR SEBAB TAK RETI BUAT KERJA YANG DIA TAHU NAK PINJAM DENGAN IMF ( AMERIKA)SAHAJA SUPAYA SI SYATIAN NI JUAL NEGARA MALAYSIA.



Tunggu lah Syatian ......siapa yang akan menang di Penanti. Kau lawan le bekas ahli kau sendiri .Kalau Kau menang tahniah le tapi kalau calon BEBAS yang menang kau jangan nak salahkan UMNO (BN) dan orang lain ok. Kau sendir yang cari masalah bukan UMNO (BN)

No comments:

Post a Comment